На основі картинки «Рай» можна створити сім повноцінних уроків.
1. Слово Боже живе і дійове і чинить
те, для чого Він його послав.
2. Створення рослинного світу на землі.
3. Створення тваринного світу на землі.
4. Господь створив людину чоловіком і
жінкою.
5. Вельми добре.
6. В Едені бере свій початок трагедія
всього людства і Божий план спасіння людини від гріха, смерті і диявола.
7. Те, що загублено в Адамі, Господь
повернув нам в Ісусі Христі.
РАЙ.
Виховні можливості картинки (монтажа):
Картинка «Рай» розповідає нам про велич Творця і Його велику любов до
людини, про віру і невір'я Господу, про неправду і підлість, про рослини і
тварин, дає можливість розвивати логічне і абстрактне мислення, концентрувати
увагу, аналізувати і робити висновки, виховувати у дітей позитивні риси
характеру, любити Бога і Слово Боже, любити ближнього, любити рослин і тварин, працювати
з Першоджерелом – з Біблією.
"Бо Боже Слово живе та діяльне, гостріше від усякого меча обосічного, проходить воно аж до поділу душі й духа, суглобів та мозків, і спосібне судити думки та наміри серця. І немає створіння, щоб сховалось перед Ним, але все наге та відкрите перед очима Його, Йому дамо звіт"(До Євреїв 4:12,13).
"Бо Боже Слово живе та діяльне, гостріше від усякого меча обосічного, проходить воно аж до поділу душі й духа, суглобів та мозків, і спосібне судити думки та наміри серця. І немає створіння, щоб сховалось перед Ним, але все наге та відкрите перед очима Його, Йому дамо звіт"(До Євреїв 4:12,13).
Від Івана 1:1-3
Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово. Воно в Бога було споконвіку. Усе через Нього повстало, і ніщо, що повстало, не повстало без Нього.
Сьогодні, діточки, ми дізнаємося про силу, славу велич і святість Слова Божого. Усе Він творив Своїм Словом.
.·
Діти, встанемо і помолимось, віддамо шану, славу і честь Господу Богу
Всевишньому, Творцю неба і землі, і всього, що існує.
Молитва:
«Дорогий Господь, дякуємо Тобі за все, що Ти створив для
нас. Благослови нас мудрістю Твоєю, підкріпи нас силою Твоєю, врозуми нас Духом
Святим і відкрий нам розуміння слова Твого і волі Твоєї. В Ім'я Святе Господа
Ісуса Христа просимо і дякуємо Тобі. Амінь!»
Урок перший.
·
Тема уроку:
Слово Боже живе і діяльне, і чинить те, для чого Господь його послав.
·
Мета уроку:
Відкрити дітям Творця і істину про створення світу і Всесвіту.
·
Виховні
можливості уроку: Допомогти дітям пізнавати Істину Божу, вчити їх віддавати славу, хвалу і честь Господу Богу –
Творцю неба і землі і всього, що існує.
·
Діти, хто з
вас знає, що означає слово «Рай»? (Нехай
скажуть діти, що вони знають про Рай, або, що вони чули про нього. Не
поправляйте їх, дайте можливість виразите те, що вони хочуть сказати. Нехай
говорять всі, хто хоче, заохочуйте всіх. Якщо поставили запитання, зачекайте,
не квапте їх, краще ще раз поставте запитання, щоб загострити увагу.)
·
Діти, тепер
уважно розглянемо цей малюнок (монтаж), що називається «РАЙ»… Коли Господь Бог створив
перших людей, то поселив їх в Саду Едемському, в чудовому багатому на
різноманітну рослинність і тваринний світ місті. Господь дав їм все для вічного
життя в радості і достатку. Художник зобразив малесенький кусочок Раю так, як
бачив у своїй уяві, але ніхто не може намалювати все і так добре, як дуже
добре, вельми добре створив Творець, Той, Хто творив. Все
створив Господь Бог!
·
Хочете
дізнатись про те, як Господь Бог творив землю і все, що на ній? Тоді давайте
прочитаємо із Слова Божого, з Біблії, як говорить про це Сам Господь через Мойсея, Його Пророка в першій голові книги
Буття.
(Пророки це вибрані Господом
люди, на яких перебуває Дух Святий, і через яких говорив від початку і говорить
тепер Сам Господь Бог).
Прочитайте з Біблії першу голову Буття всю, а
тоді читайте по одному вірші, ставте запитання про зміст прочитаного вірша.
Концентруйте увагу на істині, «докопуйтесь» до правди.
·
Слухайте
уважно: нехай насіння істини сіється в вашому серці.
Вчитель читає
Книгу Буття 1 голову, якщо діти самі не можуть добре читати.
·
Діти, як ви
думаєте: те, що ми щойно прочитали, це правда чи казка? (Нехай кожний бажаючий скаже свою думку.)
·
Діти, це не
казка, а істинна правда. Ми читали з Біблії, а Біблія
являється чистим Словом Божим, через яке Господь говорить до людей усього
світу, до серця кожної людини, що живе під небом, створеним Господом Богом, і
дихає Духом Його. Лише Господній Дух це – Дух життя. Виходить Дух Божий -
людина вмирає. Невіруючі Господу Богу люди називають історію створення
світу Творцем, казкою. Вони не знають правди, бо не хочуть знати і не шукають
її. А ви хочете дізнатись і почути правду із вуст Господніх?
· Пам'ятайте:
правда завжди лише одна і вона лише у Господа Ісуса Христа. Двох правд – не
буває. Бо Господь сказав, щоб не додавати і не
·
Діти, Хто
створив небо і землю? (Вчіть дітей
давати повні відповіді: Небо і землю створив Господь Бог.)
Що створив Господь
Бог спочатку? ( Господь Бог створив
небо і землю.)
·
Якою була
земля спочатку? (Безвидна і порожня. Старайтесь,
щоб діти зачитували відповідь із Слова Божого).
·
Якого дня
Господь Бог створив світло?
·
Як Господь
Бог створив світло? (Наголошуйте,
що все Господь Бог творив словом: сказав і – сталось.)
Що створив
Господь Бог другого дня?
·
Як Він назвав
твердь?
Як назвав Господь Бог сушу, якої ще не було?
·
Як назвав
Господь Бог зібрання вод?
·
Прочитаємо у
вірші як Господь Бог створив рослини. (За Господнім наказом земля до цього часу
силою Слова Божого робить те, що Господь її повелів - родить рослини. Сама
по-собі земля сили не має, все родить сила, любов і мудрість Божа.)
·
Коли будете
насолоджуватись фруктами і овочами подякуйте Господу: «Дорогий, Господь і мій
Бог, дякую Тобі, що Ти мене так любиш! Це все Ти створив для мене. В Ім’я Твоє,
Ісуса Христа дякую Тобі. Амінь!»Діти, а хто з вас знає, що то є «світила»? (Великі і гарячі небесні тіла, що
випромінюють світло і тепло, це – зірки.)
·
Як
називається наше світило – наша зоря? (Сонце)
·
Хто із вас бачив інші зірки? (Зоряне
небо ввечері.)
·
Бажаючий нехай опише зоряне небо.
Бажаючий нехай опише зоряне небо.
·
Прочитаймо
вірші від 14-18 і побачимо, як Господь піклується про людину, щоб їй було
добре.
·
Що створив
Господь для людини, щоб їй було видно і тепло? (Сонце,
ніби величезна лампа, що освітлює планети і,
ніби
величезна піч, що горить день і ніч, зігріваючи людину і все живе на землі. Всі
процеси на землі відбуваються під
дією
тепла і світла, що випромінює сонце).
·
Як ви
думаєте: без сонця могло б існувати життя на землі?
·
Як ви
думаєте: хто головніший Господь чи сонце? Обґрунтуйте ваше рішення.
·
Через те, що сонце дає світло і тепло, наші
предки зробили з сонця бога і назвали його бог-Коло, Ярило, а інші назвали Ваалом,
Юпітером і ін. До сьогоднішнього дня святих
малюють із сонячним кругом над головою.
·
Коли
з’являється на небі місяць? (Ввечері)
·
Чому його
нема вдень?( Його
не видно, бо він може бути з іншого боку землі.)
·
Якщо місяць
не світить і не гріє, то для чого ж його створив Господь? (Місяць світить відбитим сонячним світлом,
але не гріє, бо не випромінює тепла. Він холодний. Коли ми ліхтариком світимо в
темряві, то бачимо предмети, бо вони, як і місяць, відбивають проміння
ліхтарика.)
·
Читаємо вірші 20 і
21.
·
Як і ким були
створені всі морські тварини і птахи?
·
Яке
благословення дав їм Господь Бог, яке діє до сьогоднішнього дня?
(Це перше
Господнє благословення живих істот, що живуть в воді і на воді,
і
діє воно до сьогоднішнього дня.)
·
В який день
це сталось?
·
Читаємо вірш
25. То як створив Господь всіх тварин земних?
·
Включимо
мислення. Чому Господь Бог створив спочатку рослини, а потім тварини? Про що це
свідчить? (Господь піклується
про кожну живу істоту і любить її. Подивіться:
скільки любові і творчої мудрості вклав Господь в Своє творіння!)
·
Повторимо:
Яким чином Господь створив все живе на землі? (Словом.
Сказав і – явилось! Знайдіть в тексті і прочитайте.)
·
Кого ще створив
Господь Бог не землі крім рослин і тварин?
·
Діти, зробимо висновок.
·
То хто ж створив
усе, що існує: землю, живе і неживе на землі?
·
Допишіть
слова в реченні: Землю і все живе, і неживе на землі,
·
і л . . . . . створив Г . . . . . . Б . .
!
·
А хто створив
гори?
·
Тепер читаємо
Буття 1:26-27.
·
То хто
створив людину? (Повторення
обов’язкове – для закріплення в пам'яті.)
·
Якщо ви не
помітили, яким чином Господь Бог творив людину, то прочитаємо ще раз.
·
Діти, а ви
помітили, що Господь Бог створив людину іншим способом, ніж творив все, що
існує?
·
Почитаємо
Буття 2:7.
·
То як Господь
Бог створив людину? В чому різниця? (Підкресліть,
що Господь Бог творив усе словом Своїм: сказав, і – сталося, сказав, і –
явилось, а людину Він творив власноручно, з
любов’ю, із праху земного, як
ліпите ви чоловічків з пластиліну.)
·
Як одразу
потурбувався Господь про людину?
·
Що дав
Творець, Господь Бог в їжу людині? Прочитаємо Буття 1:29.
·
Зробимо
висновок. Який висновок, діти, ми можемо зробити із сьогоднішнього уроку? (Допоможіть
дітям, якщо вони ще не вміють, зробити
висновок, ставлячи навідні запитання: Що ми робили на уроці? –
пізнавали істину. Про що ми дізнались? – все
створив Господь Бог. Хто Творець неба і землі і всього
сущого
– існуючого: видимого і невидимого? Господь Бог власноручно створив людину по
подобі
Своїй
– Він наш Творець і Отець Небесний!)
·
Нехай діти
сформулюють самі: Хто Творець усього.
·
Яку дуже
важливу істину ми пізнали сьогодні? (Господь,
Бог – Творець усього-усього!)
·
Діти, хто з
вас запам’ятав: яким чином Господь Бог творив все крім людини? (Словом)
·
Діти, а ви
вірите, що Господь Бог усе творив Словом: сказав і – сталось, сказав і –
явилось? (Коли так написано в
Слові Божому, в Біблії, то так воно і є. Біблія це – Слово Самого Господа, Бога
Істинного.)
·
Господь , від
першої і до останньої сторінки Біблії стверджує, що Він Господь, і крім Нього
нема іншого Бога милуючого і спасаючого.
·
Читаємо із
Слова Божого Пророка Ісаї 55:11. «…Слово Моє, що виходить із вуст Моїх:
порожнім до Мене воно не вертається, але зробить, що Я пожадав, і буде мати
поводження в тому, на що Я його посилав!»
·
Читаємо Євреям
4:12 «Бо Слово Боже живе та діяльне, гостріше від
усякого меча обосічного, – проходить воно аж до поділу душі і духа, суглобів та
мозків, і спосібне судити думки і наміри серця. І немає створіння, щоб
сховалось перед Ним, але все наге і відкрите перед очима Його, – Йому дамо звіт!»
Усе, що говорить Господь у Слові Своєму, те лише – правда! Все, що Господь обіцяє, здійснюється в
призначений час.
·
Діти, а ви вірите
тому, що говорить Господь?
·
Вірте, діти,
Господу Богу, бо тільки Він завжди говорить лиш правду, істину, і лиш Він дає
життя і все для життя!
·
На слідуючому
уроці ми будемо продовжувати цю тему, а зараз давайте помолимось.
·
Хто із вас,
діти, хоче помолитись?(Хай моляться
всі, хто бажає, як підкаже йому Дух Святий. Вчіть їх молитись, славити Господа
Бога і за все дякувати Йому в Ім’я Господа Ісуса Христа.)
·
Колосянам
3:17 «І все, що тільки робите словом чи ділом, – усе
робіть у Ім’я Господа Ісуса Христа, дякуючи через Нього Богові і Отцеві»
·
Молитва:
·
«Господи,
Боже наш, дякуємо Тобі за Твою любов і милість, дякуємо Тобі, що Ти нас так дивно
створив! Ти – наш Творець! Ти – наш Отець Небесний! Благослови нас щедро і твори
нас такими, якими Ти нас хочеш бачити. В Ім’я Господа Ісуса Христа просимо і
дякуємо Тобі! Амінь!»
·
Діти,
прославимо Господа псалмом …
·
Діти, хто
хоче прославити Господа Бога, Творця всього, що існує, якимось іншим способом,
щоб віддати Йому славу і хвалу?
·
Прочитаємо
вірші на славу Господу, відгадаємо загадки, прочитаємо афоризми.
Відгадайте
загадки.
І грибочків насадив,
І горішків на ліщині
Дав на радість Він дитині?
(Люблячий Господь Бог)
Хто п'яддю вимірює море? Хто робить рівниною гори?
Дорогу стелить кораблям ,
Життя щодня дає Він нам!
(Господь Бог)
Тук – тук – тук! Тук – тук! Лине
звук.
Ехо
лісом роздається.
У
дерев є добрий друг -
Він
ще лікарем зоветься. Хто це?
(Дятел )
Хто ж це вітер робить в полі,
Підіймає
хвилі в морі, Всім дарує мир і волю
І щасливу добру долю?
(Наш Господь)
·
Прочитаємо вірші на славу Господу.
Прочитаємо вірші на славу Господу.
СОЛОВЕЙКО.
Як же гарно ти
співаєш,
Сонце вранці
зустрічаєш –
Цілу ніч не
спочиваєш,
Бога, Господа вітаєш.
Бо Один Він гідний
слави –
Цар наш миру і
держави.
Ніби, мова України!
БОЖИЙ ДАР.
Молочко несе корівка
З пасовиська для
Андрійка.
Квіти, трави там
збирала
Й вітаміни готувала.
Молочко тепленьке
вранці
Хай Андрійко п'є по
шклянці –
Буде швидко
підростати,
Сили й розум набирати.
То Господь послав те
з неба,
Що для росту всім нам
треба.
Славу Господу співаймо,
Ймення Боже величаймо!
ВІНОЧОК.
Я волошечки збираю,
Й пісню жайворонка, й
щебет;
А в волошках – синє
небо.
Я віночок одягаю
І тобі, Ісус, співаю:
Алілуя, мій Спаситель
–
Бог Творець і Викупитель.
·
Афоризми.
Годи Господу Богу, а не людині, буде добре тобі і твоїй
родині.
Господь - Бог Один. Крім Нього, нема іншого Бога.
Божі гроші - Кров Ісуса! За нас Він нею заплатив.
Якщо Ісуса не приймаєш, за свій гріх заплатиш сам.
Будьте благословенні всі: великі і малі всюди на всій землі!
Слава Ісусу Христу –
Господу Богу нашому, Богу всіх народів всієї землі!
Комментариев нет:
Отправить комментарий